„Orange” s-a lansat pe piaţa din R.Moldova.

0
27

„Voxtel” si „Tempo” au devenit de miercuri, 25 aprilie, „Orange”. Desi conducerea companiei a anuntat ca rebranding-ul aduce pentru clientii din retea tarife de doua ori mai ieftine, si reduceri de 40% pentru convorbirile extra retea, totusi tarifele pentru Moldova raman mai mari fata de tarifele „Orange” din tarile vecine.

Directorul general al companiei „Voxtel”, Bruno Duthoit, a declarat, in cadrul unei conferinte de presa ca, acum cativa ani, la lansarea „Orange” pe piata Romaniei, tarifele erau comparativ mai mari decat cele stabilite in prezent pentru R. Moldova. Politica tarifara este operata in functie de rata de penetrare a telefoniei mobile pe piata, care la moment in R. Moldova este inca relativ mica – de cca 40%, a spus Duthoit.
Lansarea „Orange” mai aduce si serviciul de acces la televiziune, prin intermediul telefonului mobil. Pentru inceput, in pachet vor fi incluse patru posturi TV – Muz Tv Moldova, National TV, Senso TV si UTV (acestea trei din Romania). Ulterior, reprezentantii „Voxtel” sustin ca vor diversifica si vor largi pachetul de canale. Pretul maxim pentru 1 minut de vizionare TV va fi de 20 de centi.

Decizia de rebranding e a fost luata inca la 19 aprilie 2006 de catre actionarii companiei, iar procesul de perfectionare a structurii organizatorice, modificarea proceselor si procedurilor de activitate in cadrul companiei pentru trecerea la Orange, a durat din septembrie trecut si pana in prezent. Potrivit directorului general al companiei „Voxtel”, Bruno Duthoit, adaptarea la standardele „Orange” inseamna servicii de o calitate mai buna, inclusiv o acoperire mai buna si o orientare mai buna spre client. Totodata, in procesul de rebranding a fost modificata reteaua de dealeri si de magazine.

Potrivit lui Bruno Duthoit, trecerea la „Orange” a costat cca 2 mil. USD, iar pana la sfarsitul anului curent, investitiile in dezvoltare vor insuma cca 25 mil. USD. Totodata, in urmatorii 5 ani, investitiile ar urma sa creasca pana la 80 mil. USD.

„Orange”, brand al companiei France Telecom, este printre liderii mondiali ai industriei comunicatiilor mobile, fiind ales de peste 104 mil. clienti din 220 tari ale lumii.

Compania „Voxtel” a fost prima companie de telefonie mobila lansata in 1998 in R. Moldova. „Voxtel” si „Tempo” numara in prezent peste 925 mii clienti.

Sursa: Info-Prim Neo

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ