Lansarea brandului Orange în R.Moldova este calificată drept cel mai de succes din grupul France Telecome

0
2

orange moldovaLansarea brandului Orange în R.Moldova este numit unul din cele mai de succes din grupul France Telecome, potrivit lui Sally Evans director brand Orange, Marea Britanie.

Acum o lună, la 25 aprilie, compania Voxtel a încheiat procedura de rebranding şi a devenit Orange Moldova.

Într-un comunicat al companiei, difuzat cu ocazia împlinirii a unei luni de la lansarea brăndului Orange, se precizează că noile oferte Orange „fac furori” pe piaţa moldovenească de telecomunicaţii. Clienţii deja au perceput noul nivel de comunicare oferit de Orange, care le oferă tarifare la secundă şi taxarea mesageriei vocale, doar după semnalul sonor. Totodată, abonaţii beneficiază de tariful per minut micşorat de două ori, pentru Pre Pay şi credit care nu expiră niciodată.

La fel, compania a redus tarifele pentru Orange Abonament şi a compensat total taxa republicană de 2 USD. Reducerea preţurilor pentru serviciile multimedia SMS, MMS şi conţinut a favorizat utilizarea masivă a acestora, iar apariţia serviciului TV pe telefonul mobil a revoluţionat piaţa de telecomunicaţii din Moldova.

În prezent, compania dispune de 7 magazine Orange, 38 de magazine partenere, mai mult de 70 de dealeri şi 1000 de puncte de vânzare pentru PrePay.

Interesul publicului pentru noul brand este demonstrat şi prin volumul enorm de accesări – de 650 de mii – a paginii web www.orange.md, de creşterea cu peste 50 la sută a numărului de vizitatori în magazinele Orange, precum şi de majorarea cu 66% a numărului de sunete la Centrul de apeluri, în decurs de o lună de la lansarea noului brand.

Proiectul de lansare a brandului Orange în R.Moldova a demarat în aprilie 2006, în conformitate cu o decizie a acţionarilor societăţii prin care Voxtel şi Tempo au devenit Orange. După un an de activitate intensă şi realizarea investiţiilor în sumă de 2 mln USD, compania a fost pregătită pentru a trece la brandul internaţional Orange.

Brandul Orange, creat în anul 1994 în Marea Britanie, este cunoscut în toată lumea prin calitatea înalta a serviciilor prestate, orientarea spre necesităţile clientului şi nu doar spre tehnologii avansate.

Brandul este axat pe o filosofie, reprezentată de cinci valori de bază şi a unei idei, Open, ceea ce însemnă deschis. Valorile orange sunt: dinamic, deschis, surprinzător, onest, simplu. Mai mult de 159 de milioane de clienţi din 220 de ţări şi regiuni deja au ales brandul Orange.

Potrivit Orange Moldova, un an de activitate a permis companiei să implementeze toate promisiunile şi standardele Orange. A fost extinsă acoperirea, perfecţionat Serviciul Clienţi, ofertele au devenit mult mai interesante, au fost îmbunătăţite standardele de deservire a clienţilor.

Toate metodele de activitate ale companiei, individualitatea acesteia şi valorile au fost aduse în corespundere cu standardele Orange, ceea ce a permis ca activitatea să fie şi mai eficientă.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ